Gerrit Verweijmeren Trofee 2023

Ook dit jaar organiseren wij weer het toernooi om de Gerrit Verweijmeren Trofee. Voor de 25ste keer!!
De Start van het toernooi is op 15 september. U kunt zich inschrijven t/m 27 augustus.
Inschrijven kan door het formulier bij de Zevende Hemel in te vullen of door onderstaand formulier in te vullen.
Inschrijfgeld ( 12,50 euro ) dient bij inschrijving te worden betaald of overgemaakt naar:
NL94RABO0307516784 t.n.v. J. Diepstraten.
Graag bij bericht invullen: datums dat u niet kunt spelen en uw gemiddelde.

In de week van 28 augustus zal het volledige wedstrijdschema worden bepaald en aan u worden gemaild en op deze site worden vermeld.

Er zal wederom gespeeld worden volgens de Belgische puntentelling.
Het max. aantal beurten is 30. Het minimum te maken caramboles is 10.
Aantal te maken caramboles worden als volgt berekend: Gemiddelde van de bij onze vereniging gespeelde toernooien van 2020 t/m 2023 vermenivuldigd met 25. De uitkomst naar boven afronden ( bijv. 10,1 > 11 ) en hierbij 2 op te tellen. Indien u in deze jaren niet op onze toernooien hebt gespeeld houden wij het door u opgegeven gemiddelde aan, waarbij het aan de organisatie is om het aantal caramboles na de 1ste ronde eventueel aan te passen.

Schema: Na de 1ste ronde gaan de nummers 1 en 2 van elke poule door naar de 2de ronde aangevuld met de 2 beste nummers 3.
Na de 2de ronde gaan de nummers 1 en 2 van elke poule door naar de 3de ronde.
Na de 3de ronde gaan de nummers 1 elke poule door naar de finale, aangevuld met de beste nummer 2.

Prijzengeld: 1ste prijs: 165 euro
                      2de prijs:   85 euro